Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Wednesday, December 18, 2013

Projek Dana Amal Sumbangan BERAS


KN Event (IP0394343-W) menjemput para dermawan sekalian untuk bersama-sama menyumbangkan apa sahaja bentuk sumbangan (kecuali wang ringgit samada dalam bentuk tunai, cek, kad kredit mahupun lain-lain medium sumbangan wang). Sumbangan BERAS adalah sebagai tema utama kepada Pusat Jagaan/Badan Amal yang terpilih.



Tiga Pusat Jagaan yang terlibat pada kali ini adalah:

1.
Pertubuhan Kebajikan Rumah Orang-Orang Tua (Islam) Titian Abadi (PEKITA) (Gugusan Manjoi, Perak)
(klik di sini)

2.
Pertubuhan Amal Kita Kinta Perak (PAKKP) (Batu Gajah, Perak)
(klik di sini)

3.
Yayasan Amanah An-Nur Maisarah (Chemor, Perak)
(klik di sini)

Ianya adalah sempena:

  
KN Event mohon kepada Tuan-Tuan/Puan-Puan/Cik-Cik sekalian agar dapat bersama-sama membuat hebahan tentang Projek Dana Amal Sumbangan BERAS ini melalui penyampaian terus kepada mana-mana individu atau kumpulan,  melalui perkongsian emel dengan kenalan dan melalui perkongsian info ini menerusi medium laman sosial kepada rangkaian anda.

Semoga sumbangan anda kelak dan juga atas usaha anda membuat hebahan ini mendapat balasan yang sangat baik samada yang dijangka mahupun di luar jangkaan anda, di dunia mahupun di akhirat sana. “More you give, more you get back”.

* Projek Dana Amal Sumbangan BERAS ini akan bersambung pada tahun 2014 nanti samada masih di lpoh atau sebaliknya dengan 3 Pusat Jagaan/Badan Amal yang terpilih juga sempena KARNIVAL JUALAN USAHAWAN ONLINE

*setiap kali Projek Dana Amal Sumbangan BERAS sempena KARNIVAL JUALAN USAHAWAN ONLINE, KN Event akan menampilkan 3 Pusat Jagaan/Badan Amal yang berbeza

* jumpa anda di sana...!  :-)


Syful Tamar (ST)
"ISLAMIC BIODIVERSITY TECHNOLOGY"
Pokok Kurma 'Made In Malaysia'

ST : Alhamdulillah, Tuan Syful masih Pengerusi Projek Dana Amal Sumbangan BERAS buat kali kedua berturut-turut.

No comments: