Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Wednesday, October 16, 2013

AGROFEST Perak 2013 : Hari Terakhir

1 Oktober 2013 orang ramai masih bertali arus mengunjungi Ladang Infoternak Sungai Siput (U) sempena AGROFEST Perak 2013. Booth kami pun tidak terkecuali terpana dengan kehadiran pengunjung yang hadir pada hari terakhir ini. Tetapi kali ini lebih santai disebabkan prop sudah dikemas, hanya tinggal Pokok Tamar sahaja untuk pameran.



Pengunjung pertama pada hari terakhir

Pameran

Alhamdulillah, kami dikunjungi semula oleh segerombolan anggota PDRM mewakili IPD Sungai Siput (U) bagi perbincangan lanjut tentang penanaman Pohon Tamar di IPD berkenaan. Syukur juga, pokok yang dipamerkan pada hari terakhir ini ‘sold-out’ menjelang Majlis Perasmian Penutup yang disempurnakan oleh YB Dato’ Saarani Bin Mohamed, Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Luar Bandar, Perladangan, Pertanian, Perumahan dan Kerajaan Tempatan.




Perbincangan penanaman pokok tamar bersama pihak IPD Sungai Siput (U)






Moga kami sekali lagi dengan izin Allah berpeluang untuk menyertai AGROFEST Perak pada tahun-tahun yang mendatang. :-)


Pentas Utama



Syful Tamar (ST)
“ISLAMIC BIODIVERSITY TECHNOLOGY”

FB Fan Page : Pokok Kurma 'Made In Malaysia'

ST : Terima kasih atas jasa dan keperihatinan PKNP Bahagian Pembangunan, YAB MB Perak, Tuan Rahim Azudin, Perak.fm serta tak lupa juga doa kedua ibu bapa kami dan anda sekalian sepanjang kami berada di AGROFEST Perak 2013 ini berlangsung. :-)

No comments: