Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Sunday, September 21, 2014

'Pendaratan Rasmi' Pokok Ajwah


20 September 2014 - Selesai memuat masuk 31 Pokok Ajwah bagi memenuhi hajat pihak Resort Sungai Perak, Kuala Kangsar yang memuktamadkan perancangan melanskapi kawasan yang telah dikenalpasti dengan Pepohon Tamar.

Termeterainya tautan kerjasama ini adalah hasil pertemuan pada 18 September 2014 di antara kami dengan pemilik baru resort tersebut, Tuan Abdul Hamid Bin Dullah. Rangkuman ringkas pertemuan berada di pautanhttp://syfultamar.blogspot.com/2014/09/bonsai-tamar-resort-sungai-perak.html

Moga Allah permudahkan urusan penghantaran 31 Pokok Ajwah ini ke Resort Sungai Perak dalam pertemuan semula pada jam 3.00 petang sebentar lagi.

Syful Tamar (ST)
POKOK KURMA 'Made In Malaysia'
http://syfultamar.blogspot.com/

ST : Kami juga doakan sekalian anda dipermudahkan segala urusan baik-baik anda sepanjang hari ini. 



20 September 2014 - Hujan rahmat yang turun dengan lebat pada petang tadi ditempuhi dengan rasa debar pada pertengahan akibat ribut serta angin kencang yang melanda, dan dinikmati dengan penuh syukur pada pengakhiran setelah lancarnya 'pendaratan rasmi' 31 Pokok Ajwah di Resort Sungai Perak. 

Walaupun hujan lebat petang tadi membawa kami kepada sejam penangguhan, namun rahmat mengiringi modus operandi selepas itu. 

Terima kasih dan tahniah kepada pemilik resort, Tuan Abdul Hamid (tengah), Tuan GM resort (berkaca mata) dan penyelia penjagaan Pokok Kurma, Tuan Che Mat (berseluar jeans) serta sekalian warga Resort Sungai Perak atas pemilikan Pepohon Ajwah tersebut. 


Syful Tamar (ST)
POKOK KURMA 'Made In Malaysia'
http://syfultamar.blogspot.com/

ST : Tautan kerjasama ini bakal berkesinambungan pada 'edisi-edisi' mendatang. 

No comments: