Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Sunday, August 17, 2014

'Make Over' Sendiri Pokok Kurma Anda


17 Ogos 2014 - 'Make over' Pokok Kurma milik Tuan Haji Sabri Bin Ahmad dalam waktu Dhuha di Kampung Kolam, Kuala Kangsar. Pemilikan beliau adalah sejak 21 April 2013.
Pokok Kurma beliau kurang penjagaan dan pembajaan khusus serta berkala selama ini. Dedaun yang layu tidak dicantas. Pertumbuhannya agak terbantut. Rupa paras pokok tidak berkemas. Mujur juga Pokok Kurma tersebut masih kecil. Mudah 'dikerjakan'. Oleh sebab itu, khidmat kami direkrut beliau pagi tadi dan diperlukan secara berkala selepas ini.

Jika anda juga pemilik Pokok Kurma, kami tidak rekemen khidmat dan kepakaran kami dalam 'make over' Pokok Kurma anda. Ini kerana caj yang kami kenakan boleh tahan tinggi nilainya, lebih-lebih jika Pokok Kurma tersebut sudah besar dan matang.

Bagi kes Tuan Haji Sabri, beliau kurang kemampuan menguruskan penjagaan dan pembajaan Pokok Kurma dengan sendiri. Juga tiada waris lelaki yang tinggal bersama beliau, yang mampu melaksanakan kerja-kerja tersebut secara berkala. Disebabkan itulah kepakaran kami ditagih.

Tapi jangan bimbang, anda juga boleh aplikasi kepakaran tersebut dengan 'make over' Pokok Kurma anda sendiri. Bagaimana..? 

Kami ajari anda secara PERCUMA..! Ya, PERCUMA..! 100% PERCUMA..! Aplikasikannya secara PERCUMA di pautan berikut :

http://syfultamar.blogspot.com/p/tips-dan-info.html

Syful Tamar (ST)
http://syfultamar.blogspot.com/

ST : "Nyerhonyeng, nyerhonyeng juge. Selamat beramal." Pinjam dan ekjas sedikit nukil kata PU Yeop. 

No comments: