Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Saturday, December 13, 2014

1 Keluarga, 1 Pokok Kurma :-)


12 Disember 2014 - Selesai sessi taklimat Adab Penanaman, Penjagaan dan Pembajaan Khusus Pokok Kurma pada tengahari tadi sempena program "Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) Bersama Masyarakat Kuala Pilah" di padang SK Talang, Tanjong Ipoh.

Perkongsian info di pentas utama tersebut turut dihadiri ADUN Seri Menanti, Dato' Abd Samad Bin Haji Ibrahim, Memangku Ketua Pegawai Eksekutif SSM, Puan Zahrah Binti Abd Wahab Fenner, ketua-ketua kampung dan para peserta program keluarga angkat yang melibatkan penduduk dengan pelajar UiTM serta warga SSM dan agensi lain.

Ianya merupakan simbolik kepada penyatuan 45 keluarga angkat yang baru disatukan pada sebelah pagi yang kemudiannya diserahkan 1 Pokok Kurma Madu bagi setiap keluarga angkat tersebut selepas selesai sahaja sessi taklimat.

Gementar..? Ada.. Gugup..? Ada.. Geletar..? Pun ada.. Gagap..? Hampir-hampir nak ada..  4G.. 

Terima kasih kepada Tuan Mohd Zawawi Ahmad, pengerusi majlis program tersebut yang memberi peluang kepada kami meredah 'fear factor' 4G berkenaan. Ini adalah satu dimensi unik dan nilai tambah baru dalam kepakaran serta perkhidmatan kami. 

Syful Tamar (ST)
POKOK KURMA 'Made In Malaysia'
http://syfultamar.blogspot.com/

ST : Idea yang sangat baik kan..? 1 keluarga, 1 Pokok Kurma.. 

No comments: