Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Tuesday, April 14, 2015

Logo di Kaca TV


Kami percaya, pasti terdetik rasa puas dan berbunga-bunga di hati, tatkala melihat paparan rekabentuk logo sentuhan sendiri di kaca tv.
Logo unik SYFUL TAMAR dipaparkan pada akhir program Agrojurnal bagi episod bertajuk KURMA MALAYSIA pada 8 Februari 2015.
Nukil reka logo oleh jejaka dari Pulau Pinang, Tuan Muhammad Azizi. Beliau bukan sahaja bijak mencipta logo, malah poster, pelan rekaan dalaman dan perihal yang berkaitan reka bentuk pengiklanan serta industri.
Kami mengambil peluang 'tawaran runtuh' beliau pada 2013, dengan caj yang dikenakan hanya RM50 sahaja bagi satu desain.
Sejak itu kami bergerak dengan logo nukilan beliau tersebut. Gah tersemat di pautan blog, FB page, cetakan risalah, baju t, profail bisnes, cenderahati mug hinggalah kepada paparan program tv tersebut.
Samada masih ada lagi atau tidak tawaran harga sebegitu, dengan 'kecunan' desain sedemikian, cubalah anda bertanya terus kepada beliau. Lagipun, ulangtahun kelahiran beliau baru sahaja dirai pada minggu lepas. Manalah tahu kot rezeki anda, beliau buat 'tawaran runtuh' yang lebih tidak munasabah lagi berbanding 2013 sempena keraian itu.smile emoticon

ST : Oh, tidak, belum lagi. Kami belum lagi muat naik dokumentari tani KURMA MALAYSIA ke Youtube. Sudah kelak kami maklumi semula ya. smile emoticon

No comments: