Singgah Ziarah dan Like FB PAGE kami, POKOK KURMA 'Made In Malaysia'

Hit by Crews

Friday, January 9, 2015

SMKA Kerian : Ganti Tanam dan Selenggara

6 Januari 2015 - Ganti tanam baru dan penyelenggaraan Pokok Kurma Madu. Inilah 2 skop taggungjawab kami di SMKA Kerian sepanjang pagi.

2 Pokok Kurma Madu SMKA Kerian telah mati. Kami ganti tanam dengan yang baru. Bagaimana pula boleh diganti baru..? Ini kerana SMKA Kerian membuat pilihan PAKEJ DINAR semasa perlaksanaan penanaman pada September dan Oktober 2014. Inilah keistimewaan pemilikan PAKEJ DINAR. 






SMKA Kerian juga menempah khas perkhidmatan kami untuk penyelenggaraan Pepohon Tamar Madu di sini. 99 pokok, simbolik kepada Asma Ul Husna, pernah disantuni oleh RTM bagi slot Nasional 5, Sinar Harian bagi Edisi Perak dan Harian Metro bagi sisipan Metro Plus.




Syukur, selesai dengan jayanya melalui pemantauan Ketua Projek Penanaman Pokok Kurma SMKA Kerian, Ustaz Mat Isa. Insha Allah bertemu lagi kami pada minggu hadapan bagi tautan kerjasama yang baru pula. 





Syful Tamar (ST)
POKOK KURMA 'Made In Malaysia'
http://syfultamar.blogspot.com/

ST : Apakah wacana yang tersisip rapi dalam pemilikan Pokok Kurma bagi PAKEJ DINAR..? Di sini pencerahannya - http://syfultamar.blogspot.com/p/pokok-kurma.html

No comments: